Garantie en ruilen

Klachtenprocedure:


Regalino wil uw favoriete cadeauwinkel zijn. Het bieden van de mooiste producten en de beste service zijn voor ons prioriteiten. Hoewel wij het proberen te voorkomen, kan het gebeuren dat u een klacht hebt over een van onze producten, of over onze service.
Wij nemen uw klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht te verhelpen.

Hieronder onze klachtenprocedure. Deze procedure maakt uiteraard geen inbreuk op uw wettelijke rechten.

Meldt ons uw klacht per e-mail: 

U kunt ons uw klacht melden door een e-mail te sturen naar info@ regalino.nl met als onderwerp "klacht". 
Zodra we uw klacht ontvangen hebben gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan.
Uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op.

Ruiling moet geschieden binnen 14 dagen.

De retourzendings kosten zijn voor rekening van de klant. Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele onbeschadigde verpakking terug gestuurd worden.